Czy ekrany LED jako reklamy produktów gwarantują większe docieranie do potencjalnych klientów?

Docieranie do jak najszerszego spektrum potencjalnych klientów dzięki wykorzystaniu wyświetlaczy LED stało się patentem przed kilkoma laty. Reklamy na wyświetlaczach lub ekranach nie muszą jednak okazać się pewną i trafioną inwestycją – pomyślność kampanii reklamowej zależy od większej ilości zmiennych.

Celne jest przekonanie właścicieli, iż klient XXI wieku to osoba otwarta, oczekująca nowoczesnych standardów, jednocześnie użytkowych i nieprzeszkadzających np. poprzez zbyt skomplikowaną funkcjonalność. Ekran LED jako rodzaj reklamy i przekonania klienta nie jest obecnie nowinką techniczną, aczkolwiek cały czas szczyci się wysokim procentem przekonywania odbiorców.

ekrany LED

Autor: Billie Ward
Źródło: http://www.flickr.com

Stwierdzenie, iż reklama świetlna którą pokazuje ekran LED lub też telebim jest innowacyjna i trafiająca w zmysły, było trafne bardziej kilka lat temu. Specjaliści od marketingu, szczególnie strony graficznej, ostrzegają wchodzących na rynek prezesów firm, że niewkalkulowanie pewnych kwestii później obróci się w przeszacowaną inwestycję.

Nie chodzi tutaj tylko o zainstalowanie ekranu, z którego reklama (reklamy na samochodzie) „zwróci” się w postaci przyszłych klientów, jednak po dłuższym niż wyliczono czasie. Nie da się również określić efektywności reklam na ekranach, której wartość determinuje kilka zmiennych. Kluczowe wśród nich są kampanie reklamowe i lokalizacja nośnika (medas-media.com.pl). Na przykład „pasek” LED o wysokości 20 centymetrów i długości dwóch metrów wyniesie inwestora około dwóch tysięcy złotych. Za podobną kwotę wykonalibyśmy plakat lub tablicę ogłoszeniową o zdecydowanie pokaźniejszych rozmiarach, o ilości ulotek wręczanych w centrach miast nie wspominając.

Dioda led niebieska

Autor: unbekannt270
Źródło: http://www.flickr.com
Przy upewnianiu się w trakcie kupowania ekranu lepiej wykorzystać porady fachowców od reklamy czy tych inwestorów, którzy z własnego doświadczenia potrafią ocenić trafność wkładu pieniędzy w tą formę promowania. Wymiana poglądów i nowinek technicznych to jedna składowa, w przypadku umiejscawiania ekranów na gruntach lub ścianach obcych budynków konieczne jest posiadanie zgody prawnej albo spisanie zgłoszenia. Pozostają też sprawy czysto finansowe, w przypadku udanej lokalizacji można zastanowić się nad kupnem droższego ekranu, jak więcej. Ważne by wielkość szła w parze z jakością. Migające światło i częste usterki będą odebrane jako antyreklama.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*